torsdag, maj 18, 2006

Första dagen på nya bloggen!

Hej och varmt välkommen!

Nu har jag skaffat mig en blogg. Har gått och funderat ett tag nu och kände att det var dags. Jag har varit en ganska aktiv blogg-läsare ett tag och blivit inspirerad, vilket nu fått mig till att öppna min alldeles egen blogg! På den här bloggen kommer jag att skriva om olika saker, t.ex. politik, sport, väder och vind m.m.

Det känns bra att ha en blogg (inte för att jag har haft den så länge, så att jag kan göra ett uttalande, men i alla fall...) så att man kan skriva av sig lite då och då. Formulera tankar till ord, som andra sedan kan läsa och kommentera.

Ha en bra dag! För det ska jag i alla fall försöka ha. För det första är det min namnsdag idag och för det andra ska jag på min flickväns studentskiva ikväll, vilket ska bli jätteroligt!

Detta var alltså mitt första inlägg i min första blogg någonsin. Det kommer mera, var så säker!

Erik Sätterström
Student och drömmare

Inga kommentarer: